Job 14 van 59


Report this listing

Solliciteren



consultant lv hoogstraten/turnhout


Functie

In deze functie ga je als een echte ondernemer aan de slag kunnen gaan!

Klaar om hierover meer te ontdekken?

- Als een echte netwerker begeef jij je bij jouw klanten en laat jij hen proactief kennismaken met jouw

kandidaten!

- Je geeft advies over de arbeidsmarkt aan zowel bestaande als aan nieuwe klanten.

- Om succesvol te zijn in deze functie, bouw je een vertrouwensrelatie op met jouw kandidaten en zorg jij voor een optimale "candidate experience".

- Door jouw doenersmentaliteit en ondernemerschap volg jij jouw cijfers van het kantoor nauwgezet op en past hieromtrent jouw aanpak en acties aan.

- Je werkt zelfsturend en hebt een ondernemende mindset

- Voor jouw klanten heb jij als HR consultant een adviserende rol, denk je mee en stel je oplossingen voor

- Je werkt dagelijks van 8u30 tot 17u30 met een middagpauze van 1 uur

- Je werkt in een 40 uren week en bouwt hierdoor maandelijks 1 dag adv op

Kortom, hou je ervan om snel te schakelen, in interactie te treden met zowel jouw kandidaten als klanten, te netwerken, dan is deze functie iets voor jou!

Enthousiaste collega's, een ervaren en energieke manager, een mooi opleidingstraject, staan voor je klaar!

Dit is een interne vacature om te werken bij Randstad. Gelieve rechtstreeks via deze link https://www.randstad.be/nl/over-ons/werken-bij-randstad/interne-vacatures/consultant-lv-hoogstratenturnhout_hoogstraten_AFASRSNL-2970/ te solliciteren.

Bedrijfsprofiel:

Wil jij graag mensen aan een job helpen? Net afgestudeerd of toch al wat werkervaring? Bij Randstad start je onmiddellijk vast op. Voor Turnhout/Hoogstraten zoeken wij een collega HR Consultant voor grote klanten in de regio. Een uitdagende, impactvolle & gevarieerde job waarin jij op eigen tempo verder kan doorgroeien.

Human forward

Bij Randstad ben je meer dan iemands volgende baan. Je bent het telefoontje dat iemands wereld verandert. De brug tussen vandaag en het vervolg van een carrière. De opleidingen en doorgroeikansen zorgen ervoor dat jij verder kan groeien. Bij Randstad bouw je niet enkel aan het carrièrepad van een ander, maar ook aan dat van jou. We hechten daarbij veel belang aan de balans tussen werk en privé. Daar ligt onze kracht, in human forward.

Gelijkekansenbeleid Randstad Group

Bij Randstad Group streven we naar gelijke kansen voor iedereen en hanteren we een competentiegerichte selectieprocedure. Alle gekwalificeerde kandidaten zijn welkom, ongeacht leeftijd, seksuele geaardheid, nationaliteit, geloof, geslacht, handicap, enzovoorts. We gaan voor een inclusieve werkomgeving waarin diversiteit wordt omarmd en discriminatie en intimidatie niet worden getolereerd. Wij willen een afspiegeling te zijn van de maatschappij waarin we actief zijn; dat maakt onze organisatie sterker en veerkrachtiger.

Jouw profiel

- Deze functie wordt op Bachelor-en Masterdenkniveau uitgeoefend.

- Maar voor ons gaat het vooral om wie je bent. Zo weet je makkelijk contact te leggen met mensen. Je vrienden en kennissen loven je er zelfs om. Het maakt van jou een sterke netwerker en ook gewoon fun om met jou samen te werken.

- Als jij dan nog zorgt voor de `goesting¿, dan zorgen wij er met onze opleidingen mee voor dat jij een expert wordt. Anders gezegd, een creatief, commercieel en resultaatgericht doener.

10 goede redenen om te solliciteren: 1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer. 2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn 3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat 4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand 5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie 6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname 7. Laptop + smartphone + data abonnement 8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket) 9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering) 10. Interessante bonusregeling Solliciteren? Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • Activiteiten: Preselectie van kandidaten bij aanwervingen
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen

Aanbod

10 goede redenen om te solliciteren:

1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer.

2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn

3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat

4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand

5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie

6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname

7. Laptop + smartphone + data abonnement

8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket)

9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering)

10. Interessante bonusregeling

Solliciteren?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht